gulsimacansu58 gulsimacansu58 benim kızım Anne sütü almıyor ben içmiyordum ona veriyordum az az ama sizde içebilirsiniz günde 1 2 bardak zararı olmaz
nilsara selen446_ çünkü arabada sarsılıyor ya bi oyana bi buya oyüzden rahatlıyor ama durunca bizim kızda aynı ağlıyordu napıcağımızı şaşıroyorduk ya inşallah sizinki uzun sürmeden hemen biter ben çok çektim siz çekmezsiniz umarım
selen446_ nilsara ayy insallah canim gercekten cok zor ruh gibi dolasiyorum evin icinde dogumdan önce derlerdi de inanmazdim o kadar da degil derdim basima geldi adimi bile unutuyorum bazen korkuyorum psikolojim bozulcak diye
selen446_ blackrosee bende ondan cekindim almaya kim ne derse aliyorum ise yaramiyo masraf ettigimizle kaldik yazik gunah o kadar paralara😔😔
nilsara selen446_ aynılarını yaşadığım için seni çok iyi anlıyorum beni gören korkuyordu artık rengim atmış göz altlarım morarmış mecalim kalmamış oluyordu gören hiç iyi olmadığımı söylüyordu ama çok şükür azaldı 7. Ayın sonunda