selen446_ Kizlaarr aciilll yardim 2 aylik kolik bebegim var geceler gündüzler zehir oldu basina gelen yasayan varmi ne olur ise yarayan tavsiyelere cok ihtiyacim var😔😔
sule_barlas selen446_ gaz ağrısı mı çekiyor yoksa hergün aynı saatlerde ağlama krizleri mi oluyo arkadaşım
queen352 selen446_ bizimde aynı şekildeydi herşeyi denedik anlık rahatlama oluyordu ama 3. Ayda birden kesildi bebeğim şuan çook sakin o günlerle alakası yok o yüzden üzülmeyin 💐 O zamanlar bebek arabasıyla evde dolaştırıyorduk, sıcak duş ama en çok işe yarayan hamak beşik oldu benim bebeğim sallanmayı halen sevmiyor kucakta bile ama o zaman çok rahatlatıyordu
jasminebk selen446_ 11 aylık gazı 7. Ayda ancak bitti ağlamalar bazen devam ediyor tam bitmedi. Sling veya kanguru bizde işe yaramisti evet yine ağlıyordu ama alıştıkça biraz daha kolay gelmeye başladı. Karnını ve ayaklarını sıcak tut.karnina kiraz çekirdeği torbası veya höllük yapabilirsin gazını güzel alıyor sana da moral ilur
deryadiyebiri698_ selen446_ duşta sırtına ve göbeğine masaj yapmayı deneyebilirsiniz ben kızımı 1 ay o şekilde sakinleştirir uyuttum
selen446_ sule_barlas her ikiside var canim hastahaneye gittik doktor gazi var dedi ama alttan üstten cikarmasi var her aksam ayni saatte basliyo sabah 5 e kadar
selen446_ queen352 ayy bir kac gundur bende hamak beşigi duyuyorum ama cok fazla masraf ettik her denileni aldik ana kucagi yatasin juno yatagi var onu aldik hic bir ise yaramadi bundan artik emin olamadim kararsiz kaldim almakla
ayliz4555 selen446_ Bizde öyleyiz hemen kundakla sıcak tut emzik tutuyorsa emziği ver salla hemen sakinleşir
karamazov 3,5 aya kadar biz de öyleydik, bebeğim komikti. Allahım sabır versin. Her emmeden sonra gazını çıkarın. Sürekli masaj yapın. Sabretmekten başka bir çözümü yok açıkçası.
selen446_ karamazov evet sabir lazim fazlaca birde bende panik atak var o agladikca bende agliyorum kafayi yemek üzereyim😔😔😔
selen446_ deryadiyebiri698_ denedim biraz rahatlar gibi oldu tekrar basladi sanirim bir çözümü yok gibi😔😔
gulsimacansu58 Kundak yapın benim kızım da kolik ti ben onunla rahatladım valla birde dut suyu ve gaz damlasıyla
Denizbkr selen446_ 3.aydan sonra düzelmeye başlıyo sabret. Bolca masaj yap karnına. Bacaklarının gerdir ittir. Atak geldiğinde kucağınıza alın hafif yaylanarak dolaşın evde. Bu çok işe yarardı oğlumda. Hepsi geçici çözümler. Bağırsakları gelişince geçecek bu ataklarda. 4.ayda birden geçmiş oluyo.
tazecikanne45 selen446_ 2 kolik annesi olarak hiçbir gaz damlası çözüm olmadı. Tek çözüm çingene beşiği ve 1-2 çay kaşığı kimyon çayı. İki çocuğumu da kamyonla büyüttüm 1 yaşında hala gazlı ve ben hala kimyon çayı veriyorum.
nilsara selen446_ canım benim bebeğim için ağır kolik dedi doktorlar lavman yapılıyodu sürekli gazdan ötürü gazı çıkmasına rağmen gaz doluyodu bağırsakları bize iyi gelen arabayla gezmek oldu sakinleşiyodu en azından tam 7 ay gaz sorunu oldu hala devam ediyor ama eskisi kadar sık değil açıkcası birde ben mutlaka kendim rezene ve kimyon çayı içiyordum gaz ilacı kullanıyorduk kızıma onuda yeni kestik çok gazlandığında hala kimyon rezene kullanıyorum birde bebeği geriye doğru bacağında yatırıp karnını saat yönünde ovaladım birde I love you masajı bize biraz iyi geldi aylarca çok uykusuz kaldım bazen 1 günde 1 saat uyumazdım hep ağlardı hiç durmadan
selen446_ nilsara evet canim ayni hep arabada susuyo eve geldigimizde kapidan iceri girer girmez basliyo aglamaya morariyo resmen aglarken o an kafayi yicek gibi oluyorum cok zormus rabbim böyle olan hepimizin yardimcisi olsun insallah gecer bir an önce😔😔😔😔😔
nilsara selen446_ çünkü arabada sarsılıyor ya bi oyana bi buya oyüzden rahatlıyor ama durunca bizim kızda aynı ağlıyordu napıcağımızı şaşıroyorduk ya inşallah sizinki uzun sürmeden hemen biter ben çok çektim siz çekmezsiniz umarım