gulbahararc Daha bebeğim 4 aylık sütüm neredeyse yok denecek kadar az ne yapmam lazım sütümün artması için ?🥺
Kuzularinanasi gulbahararc kac saatte emziriyorsunuzn ve kac dk emiyor? ..geri kalan zamanlarda sagim yaparsan sutun artar kesinlikle..ve tabi hersydn once stres yapma bol su ic ve her firsatta uyu
seherasel gulbahararc komposto iç bulgur pilavi bolca su ve şag surekli emzir cunki sagdikca emzirdikce cogaliyor ins faydasi olur
merry776_ Kuzularinanasi benim bebeğim 4 aylık sütüm azaldı üzülüyorum hep mama sağım yapıyorum her şeyi deniyorum.artik göğüs ucu ağrıyor yapmaktan.korkuyorum sağıma.
uckunmerve Kuzularinanasi sağımla artmıyor zaten 4 aylık bebek baya emer sağıma gerek kalmaz süt çekılmesı olmustur belkı doktora sor
ilayss merry776_ bol bol sağım ve bol su. sıfır sütten 1 ayda anca 40-60 ml süte gelebildim iki göğsümden bazen 60-90 bazen 120 ml oluyo ama çok zor gece gündüz 5-6 kere sağım yapıyorum geceleri sağamadığım an hemen 60’a düşüyor bir aydır uğraşmıyor olsam bugün pes ederim
mgk5455 Günde 2/2/2 şeklinde 6 tane kullanabilirsin demişlerdi. Ben düzenli kullanıyorum sizede öneririm ama doktorunuz varsa sorabilirsiniz. Solgar Brewer’s Yeast with vitamin B12
h_h_momss mgk5455 siz süt artırımı için takviyeyi hangi doktora sorup öğrendiniz acaba,aile hekimine mi çocuk doktoruna mı yani bende kime soracağımı bilmiyorum,hangi doktor beni doğru yönlendirir
ebrarozturk Uyku, sıcak duş, bol su içmeyi önerebilirim. Onun dışında kuru dut, kuru incir, kuru kayısı, kuru üzüm kaynatıp suyunu içebilirsiniz.
selimbaba Benimde bebeğim 3 buçuk aylık ama meme reddimiz var o yüzden sütümde azalma oldu çok üzülüyorum geçmiyor da bu ret olayı kafayı yiycem artık
sjhdje selimbaba halledebileiniz mi sorunu acaba benimde sütüm çok azaldı emmedikce mama veriyorum onuda istemiyor
serensaybulut selimbaba merhaba sakin bi ortamda deneyin Birde emzirme örtüsü ile deneyin Benim arkadasım beyaz gürültü eşliğinde meme reddini yenmişti
diyarbakir selimbaba Al bnden de o kadar stres yapmamak elde mi😢nerdeyse 1 ayi bulacak meme reddi olayı.isin şakası gece uykuluyken içiyor gündüz icmiyor
ayazannesii gulbahararc ben bulgur pilavı yediğimde çok oluyor herkes de olup olmadığına dair bi bilgim yok çokk sütüm geliyor bulgur pilavı yediğimde taşacak duruma geliyor hatta🧿 Dene istersen Bi de annem kurudut hoşafı yapmıştı o da arttırmıştı.
acarrr1 gulbahararc kesinlikle bol bol memeyi çalıştırmak sıvı alımı ve en önemlisi uykunu alabilmek ve lütfen rica ediyorum strsten uzak dur stres yüzünden bebeğim 2 aylıkken sütüm asaldı ve şuan kesildi şuan 4 buçuk aylığız 🥲
kursatmommy gulbahararc bizde 6 aylığız artık emmiyor 2-3 dk zor duruyor memede. Sütüm çok çok az sağım yaptım baktım 10cc anca çıkmıştır mamayla devam ediyoruz keşke tekrar emse diyorum ama olmuyor yani artmıyor sütüm
hande3634 kursatmommy power pumping mutlaka yapmalısın. Sabah dinlenip uyandığın vakitte. 20 dk sağ 10 dk ara 10 dk sağ 10 dk ara 10 dk sağ. Bunu bir hafta sürekli yap direkt artacak gün gün farkı göreceksiniz. Ayrıca ısırgan otu, rezene, anason ve çemen otu tohumu mükennel artırır. Hoşaf ve tatlı artırmaz susattığı için içirirler. Bol su.bana da bebek zayıf sütün yaramıyor dediler mama ver dediler. Amaç kilo değil doktorun sağlıklı demesi. Direttim çok az verdim. 7,5 aylık toplam 2 kutu anca verdim. Dibleneyin kimseyi siz en iyi bilensiniz. Her yöntemi deneyin meme. Reddi videosu izleyin.
pnrtkr Benim bebeğim de iki aylık biz de aynı problemi yaşıyoruz fakat dün doktorum motis adlı bir ilacı önerdi aslında reflü ve mide bulantısı için kullanılıyormuş fakat yan etkisi süt yapmasıymış istiyorsanız bir araştırın ben dünden beri kullanıyorum ve gerçekten sütümde gözle görülür bir artış oldu
serrasmom pnrtkr doktor tavsiyesiyle ben de motise başladım ve solgor süt arttırıcı da kullanıyorum. İkisi de etkili.