aslanmomy minikmucizemm19 1 yaşına kadar granüllü deterjan kullandık sonrada yeni baby ye geçtik 2,5 yaşında
serendipity16 minikmucizemm19 ya ben ilk defa Siveno deterjanı aldım aşırı sıvı geldi bana bildiğin su gibi hatta bozuk mu diye düşündüm ama yorumlara baktım herkesinki öyleymiş yani temiz içerikli tamam ama kıvamının biraz daha yoğun olmasını isterdim bundan önce başka markalarınkini kullandım onlar daha yoğundu mesela. Baby Green markasını kullanmıştım daha önce Siveno bitince yeniden ondan almayı düşünüyorum. Ben ayrıca çok lekeli çamaşır varsa toz sabunda kullanıyorum
SucukluSutlac KendiEvimdeDeplasmandayim benim makinemde olduğu gibi kalıntı yapıyor erimiyor granül sabun
andromeda45 Ben ön yıkamalı atıyorum ön yıkama gözüne granül sabun deterjan gözüne siveno koyuyorum bebeğim çok kustuğu için tek yıkama yapınca çamaşırlarda duruk kokusu oluyordu bu yöntemle tertemiz
hasan033 Bir buçuk iki yaşına kadar dalan granül kullandım zeytinyağlı olanından daha sonra roxy mi ne onu kullandım granül bir kere oda güzel en son uni baby sıvıyı kullandım oda güzel
ebrarebrubayram minikmucizemm19 başta granülden memnundum sonradan çok kötü olmaya başladı sanki deterjan kalıntısı bırakmaya başladı ki 2 defa yıkamama rağmen bebişin kıyafetlerini Şimdi sıvı deterjana geçtim uninin onunda peki kokusu hoşuma gitmedi diyebilirim yeni başka bulursam deneyeceğim
senuka minikmucizemm19 green clean çok çok güzel, fiyatı biraz yüksek gibi duruyor ama çok bereketli uzun süre gidiyor