minikmucizemm19 disikurt42 bende ilk başta oneriyle aldım.memnun kalmıştım sonra granül sabun daha iyi oldugunu söylediler ikilemde kaldım bir ara da life fakir’in sıvı kullandım ama kokusu vardı sevemedim
hannelina disikurt42 kesinlikle naturalive i tavsiye ederim. Yorumlara baktım kimse yazmamıs 😬 bende siveno alıcaktım fakat naturalive in içeriğinin daha temiz olsuğunu farkettim %100 doğal siddetle tavsiye ediyorum.
myavocado minikmucizemm19 granül sabunlar kalıntı bırakıyor deniyor hep, kullanmadım hiç. Bebeğim bir yaşında hala siveno veya e bebek baby me sıvı deterjanı kullanıyorum ben.
sarikavun minikmucizemm19 siveno kullaniyorim ki kendisi deterjandan ziyade camasir sabunu. Lekeli kiyafetleri beyaz sabunla citileyip sivenoyla yikiyorum. Siveno dan vazgecme derim😬
merveeinci minikmucizemm19 bende kaka lekelerinden muzdaribim, sarı lekeler kalıyor hep siz nasıl çıkarıyorsunuz
nergisevim Roxy granül kullanıyorum lekeler için de Ebubekir baby me leke çıkarıcı sıvı olan 60 dereceye atınca leke kalmıyor bazen 40 da yıkıyorum çıkarıyor 🌸
patilikahkaha Roxy kullanıyorum leke içinde ebebeğin leke çıkarıcısını kullanıyorum. Lekeli çamaşırı bir gün önceden ıslatıyorum epey çıkıyor lekeler.
ruzgargulumm minikmucizemm19 ilk oglumda bebeklik süreci geçene ladar bölgesel egzamalar oluşurdu siveno kullandım bir sorun yaşamadım ikinci oglum da da siveno kullanıyorum leke konusunda biraz performansı düşük olsada içerik olarak dierlerine göre iyi
TalentedMom minikmucizemm19 duru granül kolayca erimiyor ek durulama yapmak gerekiyor doktorum da sıvı deterjan önermişti siveno kullandım kokusu hoş değil sonra migrosun minies denedim güzel o çok hoşuma gitti
melekyeni minikmucizemm19 kızımda duru granül kullanıyordum memnundum şuan oğlumda ise Siveno kullanıyorum memnunum fakat çok sıvı 😬