filizkumsal prenses_annesiiii ben bu testlere güvenmiyorum bende 3 tane yapmıstım bundan silik çizgiler çıktı kan vermstm hamile degildim ikinci bebegime adetime 4 gün kala awox die bir marka ile yptm dogru çıktı aksam üstü yapmıstım bide
ravzarozerin prenses_annesiiii benimde testim ilki gibi çok silik çıktı sonradan koyulaştı gebeliği öyle öğrendim sen kan vermişsin hakkında hayırlısı olsun ama var gibi gebelik
hepyerdeyizz hamile olsam daha net çıkardı adetin geçmiş bide bu beklemiş çıkmış galiba bildiğin beyazımsı bişey