mbabygirlm uyarma değil de ben şey uyguluyorum kızım arabanın camından kafasını mı çıkarmak istedi daha doğrusu oto koltuktan kalkmak mı istedi küçük olduğu icin dikkatini dağıtıp hemen sonra hep yerimizde oturmaliyiz kimse arabada tepinmemeli diye anlatıyorum, elimi mı biraktilar elimi birakirsaniz yuruyemeyiz parka girince birakabiliriz ama şu an elimi tutmalisiniz hazır olunca elimi tutun deyip bekliyorum yani yönlendirme yapıyorum gibi aklınızda olsun amacım aslında uyarmamak değil inatlasmalarina yer açmamak çünkü 2 yaş sendromu geliyor hatta geldi bile ve çok inatcilar böyle yaparsam inatlasmiyorlar nedense