mbabygirlm sosyal medya kullanmıyorum , uzman içeriklerini dinlemiyorum. Çocuğumu kendim izlemliyorum. Elimden geldiğince doğruyu yanlışı öğretmeye çalışıyorum. Her kafadan bir ses çıkıyor, beş parmağın beşi bir mi ? Her çocukta farklıdır. Kimi uyumludur kimi biraz daha agresif. İki ve daha fazla çocuğu olanlar anlar. Aynı kardeş aynı ortamda büyüyorlar ama ikisi birbirinden o kadar farklı ki. Yöntemlerle çocuk büyütülmez. Her yöntem her çocukta işlemez. Ben buna inanıyorum 😊