sirens gittiğimiz doktor bize hem dikişliyi hem klipsliyi anlattı dikişlinin daha güzel olduğunu söyledi ,klipslide bazen kan toplayabiliyormuş oraları tekrar kazımak gerekiyormuş farklı sorunlar da çıkabiliyormuş bahsetmişti ama pek aklımda kalmadı. Dikişli olanı tavsiye etti ve onu yaptırdık 3 aylıktı çok kolay toparladı uykularını falan hiç etkilemedi kolay iyileşti .