sirens anlık ağladı aşı gibi düşünün yanında bende vardım işlem esnasında mamasını yedirdim o yiyene kadar bitmişti nerdeyse sadece işlem bitince ağladı 10 dk falan evde hiç sünnet olmamş gibiydi eşim bile iyiki bebekken yaptırdık der oda çok korkardı ağlamıştı baya ama hiç düşündüğümüz gibi olmadı hatta biz çok ağladık diyebilirim 😁 dikişli tercih edin derim ben çok araştırdım burda yaptıranların yorumlarını ölçtüm tarttım en son doktora sordum oda dikişli önerince kafamda netleştirmiştim