Furkans_Mom_2018 16temmuzannesi etini önden iyice kavurup pişirmen lazım kapağı kapatma…et yumuşayınca patates ekle kapağı kapat
Niyesordunbucevabi Furkans_Mom_2018 hayır canım tüp çok gidiyor doğalgaz gibi değil dayanmıyor hemen bitiyor 🥲
Niyesordunbucevabi Furkans_Mom_2018 1.5 ay filan canıısı çok zorlarsan iki olur. Buraya gelince çaycıyı kullanmaya başladım ben. Tüpte pahalı bin lirayı geçmiştir
poyrazege3560 Merhaba hanımlar benimde schafer düdüklüm var ama 2 dır çok fazla ses çıkarıyor sanki hava kaçırıyor gibi patlamasında korkuyorum çok fazlada kullanmadım nedem böyle oldu anlamadım !