huniliabla 16temmuzannesi 8 senedır kullanıyorum hatta ındırımde bulursam alıp koycam yedeğe . 8 dk da çorbalarım hazır olur hıc yolda bırakmadı benı . Lastıgını hava kapatılan yerı duzenlı kullanırsanız hıcbır şey olmıyor
somurtkansirin 16temmuzannesi 3 yıldır kullanıyorum bir sorun yaşamadık şükür. Sadece ilk kullanıcağım zaman acemiydim bilmiyordum çabuk soğusun diye birden havasını almak istemiştim havamı aldım batmıştı ortalık 😂 oda benden kaynaklıydı çok pratik oluyor düdüklü
Furkans_Mom_2018 Niyesordunbucevabi ben de 9 yıldır kullanıyorum 10 sene olcak işte☺️ büyük rahatlık gerçekten özellikle kuru fasülye nohut ve et yemeklerini güzel yapıyo ilikli kemik haşlıyorum vs
Betulsark Bende çeyiz seti almıştım aliya mı ne 2020’den beri kullanıyorum gayet memnunum fisslerda var o bi tim daha rahat oluyor ama büyük şeyler için Schäfer kullanıyorum
Niyesordunbucevabi Furkans_Mom_2018 aynen canım ben bazen taze fasulyeyi de yapıyorum 15 dkda pişiyor 🤣 şimdi sen tüplü ocağa geçeceksin ya düdüklüyü daha çok kullanırsın 😀
16temmuzannesi Niyesordunbucevabi etli patates yemegını aynı anda yapsam patatesler çokmu haslanmıs olur
Niyesordunbucevabi 16temmuzannesi yeni çıkan düdüklüler de pek olmuyor ya iyi kapatmak önemli ve açmadan havasını almak
Furkans_Mom_2018 16temmuzannesi etini önden iyice kavurup pişirmen lazım kapağı kapatma…et yumuşayınca patates ekle kapağı kapat
Niyesordunbucevabi Furkans_Mom_2018 hayır canım tüp çok gidiyor doğalgaz gibi değil dayanmıyor hemen bitiyor 🥲