[bilinmeyen] Yoo asla yanlış anlamam. Sonuçta hepimiz birer anneyiz ve hepimizin deneyimleri, fikirleri var. Amin inşallah hepimizin bebekleri sağlıkla güzellikle büyür. 🙏🏻🙂
Ama bu sallama konusunda farklı düşünüyoruz. Yani kucakta uyutmak veya memede uyutmak... Elbette bunlara da alışmasa iyi olur. Fakat dediğiniz gibi bebeklerin ilk 3 ayı düzensiz uykularla geçtiği için bir şekilde bir yönteme alışmış oluyor. Bu yöntemler arasında kucakta uyutmak aslında bebeğin en güven duyduğu yer olması bakımından en huzurla uykuya daldığı yerdir. Bu nedenle rahat ve uzun uyur. Oysa salladığınız zaman hem uyuyamaz hem de geçici baygınlık durumuna girer. Aralarında büyük bir fark var.
Açıkçası ben bebeğimi hiçbirine alıştırmadım. Benim bebeğim 50 günlükten itibaren kendisi yerinde uyuyor. Gece 12 saat, gündüz 3 saat uyuyor. Ama çok huysuz olan bebekler için illa bir yöntem bulunacaksa sallama hariç her yöntem daha sağlıklıdır.
Yine de her anne kendi bebeğini herkesten daha iyi tanır. Hepimiz yavrularımız için en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Bu arada aç durup bebeğe bakmak ne kadar doğru demişsiniz. Evet o konuda size hak veriyorum. Kendimize bakacağız ki bebeğimize de bakabilelim. Annemin hep bana kızdığı bir konudur :) O nedenle o konuda siz haklısınız. 😊