merhaba, 30 yıl önce yiyip içilenler daha sağlıklıydı ve biz daha sağlıklıydık! Şu gecen 30 senede zamanla doğan bebekler sağlıksızlaştı işte bu sebepten daha narinler ve sallamak zararlı annelerimiz bizi sallayarak uyutuyordu ama onlar salladığında şimdiki gibi bir zarar söz konusu değildi! Ayrıca o zamanda bu zamanda sallayarak bebek uyumaz, bayılır!!! ( Kulaktaki denge sıvısı yüzünden) Uyudu zannedersiniz ama malesef bayılır!!! Naçizane bilgilerim, önemsemek yada önemsememek tabiki size kalmış sadece kendimce doğru olduğunu düşündüğüm bilgimi paylaşmak istedim. Sağlıkla büyütün inşallah yavrularınızı...
Thesra
EmineA
[bilinmeyen]
Busrasahin
Yaren
AbD
AlpBebek
[bilinmeyen]