Gul-42 Evet devletten bahsediyorum bende , Mart ayı kızım 53 aylık şuan ve anasınıfı dediler açıkçası bende farkını bilmiyordum ilkokula hazırlık olarak dediler 2 sene o şekilde vericem küçük olduğu için ondan sonra 1. Sınıf şeklinde, ilk görüştüğümüz de ön kayıt yaptılar sadece sanırım göndermeyenler oldu ve boşluk olduğu için o şekilde kayıt olduk.