ciiilem loveboymomy her ay halk bankası vezneden yatıyor hesaba yatıp yatmadığını ilköğretmenim programı var ordan bakıp bankaya gidebilirsin
loveboymomy ciiilem evet öyle yapıyorum da illa ki vezneden mi almak gerek diye sormuştum keşke ATM’den de cekebilsek akşam falan daha kolay olurdu
loveboymomy mahirbebek evet benim ikinci çocuğum ve her ay 1500 alıyorum . Yani geçen ay ilk kez aldım bu ay ikinciyi alicam . 5 yıl boyunca vereceklermis.
loveboymomy mysf1 hayır ikinci benim . İlk doğuma tek seferlik 5 bin ikinci doğuma 5 yıl boyunca her ay 1500 üçüncü doğuma 5 yıl her ay boyunca 5 bin.
ikibaloglanannesi Ben dün gittim sabah bankaya da yatmamış. Bundan sonra 3-4 ayda bir biriktirip gidip cekicem iki çocukla zor oluyor git gel sürekli
hazelvemeyra loveboymomy vezneden alınacakmış şimdilik sistem çok yeni olduğu için böyle dediler tc nize yatıyor o yüzden. Ama zamanla hesap no verilip hesabada yatabilir bence sistem bi otursunda bakalım daha çok değişir.