gizememre ben mart sonu dogum yaptim hava soguktu ama ev normal isidaydi (hicbi zaman bebek var diye sicak yapmadık olmasi gerektigi gibi kaldi) %100 pamuk fermuarli tulum tercih ettim ilk 3 ay hic alt ust giydiremedim zor geliyordu, tulumu giydirmesi soymasi cok pratik. Simdiki aklim olsa hic alt ust takım almam 8 10 tane fermuarli tulum alirim. Ustune de yelek giydirdim hep ve sapkasini cikarmadim. Asiri ortmedim zaten dogdu dogali cok sicagi sevmeyen bi bebek. Bahar gelince de muslin uyku tulumuyla yatirdim.