Merhaba kızlar, bebekleriniz ilk kıyafetleri nasıldı ve nasıl olmalı sizce ? Ben Ağustos ayında doğum yapmıştım aşırı sıcaktı hastane çıkış takımını ince bir penye takım seçtim ama bebek odaya geldiği andan itibaren sadece kısa kollu tulumla dursun demişti doktorumuz tabi eve gidince büyüklerin çocuk üşür, gaz olur baskıları ile giydirdim ve sonuç isilik olmuştu onunla uğraşmıştık 🤦🏼♀️ bu gün ki aklım olsa yaz bebeğine kesinlikle müslin bir takım alırdım ve ilk 1 ay giyeceği her şeyin ince ve pamuklu olmasına özen gösterirdim . Sizin bebeklerinizin nasıldı ?