Kızlar yanlış anlamayın ama ben yurt dışında yaşıyorum 4 buçuk sene sadece prezervatif ile korunduk hiç te yırtılmadı.Bu turkiyedekiler hep yirtiliyor mu böyle ya nasıl oluyor ?
Bu arada hakkınız da hayırlısı olsun ama bence aldırmayın bakarsınız kızınız büyüdükçe durulur,şükredersiniz kardeşi olduğuna.Elinde sonunda bir kardeş isteyecek.