Prensesannesi_24 Ben sezaryen doğum yaptım, eşim de doğuma girdi. Vajinal doğum da olsa girecekti. Bizim için çok güzel bir an, çok anlamlı bir paylaşım oldu. Ben çok korkuyordum, eşim yanımda olması bana moral ve güç oldu, manevi olarak inanılmaz iyi geldi. İkimiz de iyiki diyoruz o yüzden. Ama çok kişisel bir şey, ameliyathane, kan v.s. olaylarından gerilen çekinen, veya aşırı panik birinin girmesi iyi olmayabilir. Veya vajinal doğumda özellikle bazı kadınlar o anları nı eşi ile paylaşmaktan rahatsızlık duyabilir. Kişilerin karakteri ve eşler arası ilişki ile alakalı çok öznel bir durum, ne söylesek boş, genneleme yapmamak lazım bence bu konuda.