Prensesannesi_24 Benden çok eşim istemişti yanımda olmayı. İyikide vardı yani başından sonuna kadar ondan destek aldım güç aldım kendimi yalnız hissetmedim. Sezeryan olsaydı giremicekti zaten ama vajinal doğum oldu. Kızım doğduktan sonraki yüz ifadesine, gözlerinden süzülen birkaç damlaya şahit olmak bile çok güzeldi benim açımdan. İyiki girdi