rmysa00 gizematadeniz aynı sşeyi bende düsünüyorum 4 aylık m dede s de de boguluyor ve aşırı hızlı akıuor gaz oluyor
gizematadeniz rmysa00 akmıyor aslinda benimkinin ucu..Yeni biberonlarda varmış o hızlı akma sorunu. Benimki ters çevirince falan da akmiyor eski uçlardan hatalı degil. Ama benim oğlum asla beceremiyor. Ih ih surekli zorlaniyo icerken bazen kaçırıyor bogazina