erenm zaten en büyük boyu l geçin bence büyümüş zaten bebeğiniz bizde lansinoh kullanıyoruz m deyken biberonu disleyip yirtmis uzun süre hızlı akisla iciyomus 😅bende l ye geçeyim bari boğulma olmasın dedim bı baktım bunun yirttiginin yanında l çok yavaş akiyo zaten kabul etmedi l yi yırtıkla devam ettik 😅iyice yırtılnca yeni aldgimi hafif yırttım şuan onunla devam ediyoruz