tonymontana ronnie yokyo kullaniyoruz hic boyle bir sorun yasamadik malzeme ve gorunus kalitesi konusunda da park yataklarin jeepi diyebilirim alirken cok arastirmistim
KuzeyinAnnesi03 ronnie 19 aydır kullanıyorum seve seve hatta her yere tatillere bile götürdük defalarca kapandı açıldı hiç sorun olmadı 🙏🏼😂
Mnli ronnie hayır biz hiç sallamadık sallama aparatı var hatta onu bile kullanmadık sallandığı için olabilir haklısınız
Cerenncee ronnie kucağımda mamasını veriyorum kucağımda hafif hafif sallıyorum sarılıyorum sımsıkı öyle uyuyor. Dün hatta vapurda öyle uyuttum
gizematadeniz ronnie 1 yildir kanz sleepy side kullaniyorum hic ses duymadim her gittigimiz yere goturdum. Defalarca kapattim actim. Her gün de kullaniyorum
Rabiiul alpmomssss bende kanz almıştım son 1 aydır bebeği koyarken korkuluk kısmına yaslandığım için sadece orasına değince ses oluyor kızım 13.5 aylık tek kötü yanı anne yanı olmamasıydı bendeki alloy modeli
alpmomssss Rabiiul dreamer bendeki anne yanı oluyor sadece o orta kısımda demirimsi bir şey var ya içerde ona çarparsa ayağı ses çıkıyor da öyle aman aman değil
onceuponatime_ ronnie kanz sleep with me var bende de o da acaip ses yapıyor sallarken bir süre sonra hışır hışır başlıyor, burada kanzdan memnun olanlar varmış benim beşikte mi sorun var anlamadım :(
Rabiiul alpmomssss ben alt katı kullanıyorum ama ara kat öyle aman aman ses çıkmıyor tak ediyor ayağını vurduğu zaman anne yanını indirdiğin uzun yer gıcırdama yapıyor bende uyuduğunda eğilip koyuyorum ya göbüş baskı yapıyor