ronnie Geceleri resmen çıldırıyorum saçlarımı yolasım geliyo beşikten öyle gıcır gıcır ses geliyo ki uyuyan bebeğim uyanıyo ben çıldırıyorum o ses artık yok mu şöyle sallanınca abuk subuk ses çıkarmayan bir beşik kraft denver aldık çöp
yildizmom-2023 ronnie bizimki de hope baby dediğiniz gibi gıcır gıcır ediyo. ben bazen sert salladım ondan oldu sandım ama surekli sallamaktn oluyor galiba
Rabiiul alpmomssss bende kanz almıştım son 1 aydır bebeği koyarken korkuluk kısmına yaslandığım için sadece orasına değince ses oluyor kızım 13.5 aylık tek kötü yanı anne yanı olmamasıydı bendeki alloy modeli
Cerenncee Yoyko var bende hiç gıcırdamıyor ama ben sallamadım hiç. Normal uyurken de dönüyor ediyor sıfır ses
KuzeyinAnnesi03 ronnie 19 aydır kullanıyorum seve seve hatta her yere tatillere bile götürdük defalarca kapandı açıldı hiç sorun olmadı 🙏🏼😂
Mnli ronnie kraft calipso elit kullandım ben ilk çocukta 3 yıl 2. De 2 yıl hatta bugün kaldırdım daha hiç öyle bir sorun yaşamadım
Mnli ronnie hayır biz hiç sallamadık sallama aparatı var hatta onu bile kullanmadık sallandığı için olabilir haklısınız