Öncelikle hayırlı olsun ve çok geçmiş olsun 🌸 ben de bebeğimi göremeden solunum sıkıntısı sebebiyle yoğun bakıma alınmıştı. 35+5’te doğdu. İlk birkaç gün direkt oksijen desteği verdiler sonra oksijeni azalta azalta ne kadarını tolere edebildiğini denediler. Sonra beslenmesinde de problem oldu. Midesindeki kalıntıları atamadı, anne sütünü tolere edemedi. Beslenme noktasında da yine ne kadar tolere edebildiğini izleye izleye miktarı arttırdılar. Toplam 15 gün kaldı, ben sadece 2 gün emzirmeyi “denedim”. Emebiliyor mu ona baktılar öyle çıkardılar. 12-13 gün boyunca da az da olsa solunum desteği hep aldı. Ben de günde en fazla 10 dakika görebiliyordum ki bir özel hastanenin yoğun bakımında kaldı. Sadece doktor bilgi veriyordu. Son 2 güne kadar ne zaman çıkacağına dair bir şey söyleyemem dedi. Siz gönlünüzü ferah tutun, bol bol süt sağmaya çalışın. Bana 3 ml süt içmesinin bile hemen etki ettiğini söylemişlerdi 🥹 Allah bir an önce sağlıkla kavuştursun inşallah 🙏🏻