Hanımlar merhaba ben cuma günü doğum yaptım bebeği hemen yoğun bakıma aldılar solunum sıkıntısı var diyerek. O günden beri günde 10 dakika görmemize izin veriyorlar doktora ve hemşirelere ne zaman çıkar diye soruyorum hiçbir bilgi verilmiyor başına gelen var mıdır burada süreç nasıl ilerledi bebeği kaç günde verdiler çok tedirgin oluyorum ilk doğumum bilgim yok