JanJan_ oncelikle süt korur diyenlere lütfen itibar etmeyin., adetsizken de takılıyor spiral fakat, öncesinde her ihtimale karşı sizden kan tahliliyle hamilelik testi isterler, ben özellikle adetken taktirmistim çünkü rahim açık oluyo ve takması daha rahat, tutunması vs dediler. Biraz fazla aciyomus adetsizken takıldığında. Ben de çok olmadı o yüzden, Dayanilabilir acıydı. Bı an adet sancısı gibi bı sancı giriyo takarken 1-2 dk kadar o kadar. Sonrasında hemen geçti zaten.