Merhabalar. Doğum yapalı 4 ayı geçti emziriyorum ve henüz regl olmadım. Spiralin regl zamanı takıldığına dair bir şeyler duydum internette de rastladım bu doğru mu? Regl olana kadar beklemeli miyim o ara hamile kalırsam diye çok korkuyorum. Regl olmadığında taktıran var mı?