mamacitaa_ Şuanda bir diyetisyenle süreci yönetiyoruz. 2 öğün yazdı bana.
Protein ağırlıklı bir listem var. Meyve yemiyoruz meyvedeki şeker oranı hem ödem hem kilo yapıyor.
En az 2 litre su akşam 18:00 dan sonra yeme işi bitmiş oluyor.
Günde 3-4 bin adım atabiliyorum sadece 1 haftada 4 kilo gitti tabiki bu ilk haftaydı ödemim vardı asıl bu haftayı görücez bakalım.
2 ay önce falan diyetisyensiz yeme içmeye dikkat edip dukan birasi yapmıştım bana fayda etmişti bir araştır istersen ama tadı berbat 🙂↔️