balkizimcicekkiz parinas evet hep eşofman tarzı giydirip göndericem benim kızım klozete alışık okulda da klozet varmış o yönden sıkıntı yok ama utanıp diyemeyebilir
parinas balkizimcicekkiz başkalarının dediğini gördükçe normalleştirir o da. Sorun olmaz. Hemen adapte oluyorlar zaten. İçine kapanık olsa bile açılır
Birdunyabircennetannesiii Ahlelele_Ahlelass Okullarda aylık olarak söyleniliyor Okullar aya göre alıyor çocukları Rahatsız olduysanız girmeyin posta yani bunu demek için mi girdiniz? Mesela ilkokula da 72 ay ve üzeri zorunlu olur Ay sorarlar yani bilmiyorsanız öğrenin lütfen
Doga_sever cileksever ben de 4 yasina bir ay kala verdim anaokuluna . Tabi sure onemli. Yarım gun olmali. Tam gun fazla gelir. Bir sorun yasamadik ancak bu cocuktan cocuga da degisebilen bisey
Doga_sever Ahlelele_Ahlelass anaokulunu geçin ilkokul doneminde de ay olarak degerlendiriilir. O sureclere geldiginizde anlayacaksiniz. Mesela ilkokulda 72 aylik gibi ifadeler duyacaksiniz;) bunlar gelisimsel anlamda kritik oneme sahip.