cileksever Seam kizlar. Oglum 47 aylik ama 1 ay sonra 48 olucak yani 4 yasina girecek. Devletin anasinifina yazdirdik. Ancak yapabilir mi diye biraz korkuyorum acikcasi. Benim gibi olan veya cocugu giden varmi acaba?
balkizimcicekkiz cileksever benimki de aynı 49 aylık olacak devletin anaokuluna gidecek yarım gün bende düşünüyorum nasıl yapacak diye bide benimki çok minyon kol gücü zayıf beslenme çantasının fermuarini bile zor açıyor 🙄
balkizimcicekkiz cileksever benimki de aynı 49 aylık olacak devletin anaokuluna gidecek yarım gün bende düşünüyorum nasıl yapacak diye bide benimki çok minyon kol gücü zayıf beslenme çantasının fermuarini bile zor açıyor 🙄
Dondurmalikahve Ahlelele_Ahlelass Sılamert hanım yıllardır okullarda öğrencileri aya göre alıryorlar. 48 aylık çocuk daha kolay kayıt olurken 47 aylığı eğer 36 ay ve üzeri alan okul değilse kayıt yapmazlar.
cileksever Ahlelele_Ahlelass buna mi takildiniz? Istedigimi derim ben burda okullarda oyle kayit yapiyorlar diye yazdim
Birdunyabircennetannesiii Ahlelele_Ahlelass Okullarda aylık olarak söyleniliyor Okullar aya göre alıyor çocukları Rahatsız olduysanız girmeyin posta yani bunu demek için mi girdiniz? Mesela ilkokula da 72 ay ve üzeri zorunlu olur Ay sorarlar yani bilmiyorsanız öğrenin lütfen
cileksever balkizimcicekkiz yaa kiyamam. Benimkide tuvalet aliskanligi yeni kazandi utanirmi acaba orda soyleyebilir mi diye düşünüyorum
parinas cileksever benim de kızım 4ü bu ay doldurdu. 49 aylık olacak okul başlayınca. Bence yaparlar. Oğlum da 47 aylık başlamıştı Ekim doğumlu sorun yaşamadık. Zaten okula hazırlık gibi olmayacak etkinlik yapıp duracaklar anca
balkizimcicekkiz cileksever aynen oda var yaşayıp göreceğiz bakalım sizin oğlunuz tuvalet temizliğini kendisi yapabiliyor mu
balkizimcicekkiz simseklivekalpli 47 aylıkken gittiğin de tuvalet durumu nasıl oluyor yardım edilmiyor değil mi
cileksever balkizimcicekkiz kendisi yapiyor evet ama sinif ortaminda soyler mi cekinir mi bilemiyorum. Şimdiden konusup anlatiyorum bak soyle utanma diye tamam diyor bakalim gorecegiz😂
parinas balkizimcicekkiz hayır yardım edilmiyor. O yüzden öncesinde alıştırmak lazım. Bazen alafranga tuvalet olmuyor mesela ve çocuklar ona alışık değilse zorlanıyorlar. Ona da bakmak lazım okulda hangi tuvaletlerden var diye. Ayrıca alttan giydirilen şey de kolay giyilip çıkarılmalı bağcıklı düğmeli şeyleri yapamıyorlar zorlanıyorlar. Lastikli olması daha iyi
balkizimcicekkiz simseklivekalpli benim kızım kendi gidip yapabiliyor üstünü de çeker ama poposunu temizlemeyi bilmiyor yapamıyor tam. okul zaten 4 saat idare eder diye düşünüyorum
balkizimcicekkiz parinas evet hep eşofman tarzı giydirip göndericem benim kızım klozete alışık okulda da klozet varmış o yönden sıkıntı yok ama utanıp diyemeyebilir