Biz de daha dün olduk bir önceki aşımızda ateşimiz olmuştu ama bu sefer şükür olmadı ama bir önceki aşımızdan ateşlendiği için bebeğim bu sefer ben Parol içirdim 6 saat arayla sağlık ocağındaki ebemiz öyle söylemişti aşı olduğumuz gün içirmem yeterli oldu ertesi güne de bir şeyimiz kalmadı zaten