eliss27 asi öncesi calpol veriliyor evet ama yapılan asıların etkinliğini düşürdüğünü söyluyor doktorlar bazi asilarda özellikle canım. Bende veriyorum calpol hic vermiyor degilim ama her zaman son raddede baktim cok agrisi varsa ya da ateşini dusuremediysem. Aşıdan genelde 30 dk 1 saat sonra ağrıdan huzursuz ve ağlıyorsa veriyorum. Alışkanlık yapabiliyor bağışıklık kazanıyor. Dis icin de tetagil kullanıyorum mesela baktim çok pik yapti huzursuz ağlıyor uyumuyorsa cay kaşığı calpol ile çözüyorum. Asi öncesi tavsiye etmiyorlar hatta bizim ebemiz atesi olmazsa cok aglamazsa hic verme diyor