morcivertss sizi yargılamak değil amacım ama benim kızım 8. Aya kadar çok zor bir bebekti uykumuz bile yoktu ama hiç açmadım tabi anne sizsiniz siz bilirsiniz ama ileride bir sağlık sorununda yine siz uğrayacaksınız bunuda düşünün yemek olmasın ev dağınık kalsın boşverin bende desteksiz bakıyorum hemde eşimden bile yok o destek tuvalete banyoya bile birlikte giriyoruz sabah 5 te kalkıyoruz 11 aylık ve bir günü bir gününe tutmuyor size tavsiyem ev işlerini boşverin gece bebeğiniz uyuyunca yaparsınız yada eşiniz gelince