Öncelikle Allah bağışlasın evladını.
3 aylık gözleri bile daha tam görmeyen bebeğine tv açtığın için vidan azabı çekiyormuşsun. Yani sen de yaptığının doğru olmadığının farkındasın. Farkındasın ki post açmış ve ne yapabilirim diye sormuşsun. Belli ki sana göre daha tecrübeli olan anneler de yaptığının yanlış olduğunu onaylamış, öneriler sunmuş. Ama seni önemseyip yorum yapan bu annelerin hepsine saldırmışsın güzel kardeşim. Bu şekilde bir sonuç alabilecek misin? Amacının kavga etmek olmadığını biliyorum ancak yanlış bir yol izliyorsun. Bu kadar fevri olmamalısın.
Bebeğine gelirsek, diğer hanımlar haklı. Duşunu eşin geldiğinde alabilirsin, bırak ev dağınık kalsın, yemek pişmesin, ev kirlensin. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, bunu kabullenmen her şeyi biraz kolaylaştırır. 3 aylık bebek daha eliyle tutmaya bile başlamamış olabilir, oyuncaklarla oyalamak imkansız. Benimki yaşına girdi, o bile oyalanmıyor 5 dk. Ve bu gayet normal bir durum.
Kimsenin bebeği kolay değil. Herkesinki en zoru kendisine göre. Ama hepimizin aynı zorlukları yaşadığını, bunun normal olduğunu unutma.🌸