Mammamiaa_ tonymontana tadı güzel tatlı bir mayhoşluğu var. Organik. Ruşeymde tok tutuyor lif kaynağı yüksek bir besin boy uzamasına yardımcı .günde bir tatlı kaşığı tüketebilirmişiz 8 aylık kızım .
endoplazmikretikulumiste tonymontana og Natüralin kendi resmî internet sitesi var ordan alın ben oğlumu oranın ürünleri ile büyüttüm . Kendi sitesi daha uygun indirimleri de takip edin
mucizemgelsin61 gurbetteanne10 tarhanasını nasıl yaptınız tarif edermisiniz bende aldım da yapıcam şimdi
gurbetteanne10 mucizemgelsin61 bir tatli kaşığı tarhanayi küçük bir kaseye al suyla ez tencereye bir bardak su köy onun icinede tarhanayi koyup karistır ben çok azda zeytinyağ ekliyorum kabız olmaması için
mucizemgelsin61 gurbetteanne10 Hımm tamam teşekkür ederim canım benimki kabız zaten her şeyine koyuyorum zeytinyağı fix
cLearQueen tonymontana her seyden memnunum ama karadut özü Allah günah yazmasın igrenc. Sakın ama sakın alma ziyan oldu attım çöpe
tonymontana cLearQueen ahahah tesekkur ederim bazilari cok sevmis bazilari berbat demis bu yuzren beyorganik kids aldim karadut ozunu ins o guzeldir
gurbetteanne10 mucizemgelsin61 sağlıkla büyüsün benim bebeğimde bir yaşına kadar ara ara oldu muzu çok az yedirmeye başladim bide her öğlen çorba icirmeye başlayınca dahada olmadı şükür bide bizde zorlayınca poposunda çatlak oluyordu çok ağlıyordu 🥴
mucizemgelsin61 gurbetteanne10 sağolasın canım seninkinide 🙏 Hadi yaa ben şuan muzu tamamen kestim vermiyorum bizimde çatlak dediler kremde kullanıyoruz bu arada çorbayı yapıyorum ay tadı çok kötü yaaa😀🥴
gurbetteanne10 mucizemgelsin61 geçmiş oldun bende krem kullanıyordum bebekler çok seviyor genelde inşallah seninkide sever
adaatuna tonymontana karadut özü yerine normal karadut yedirmek daha faydalı ama diğer ürünlerindne çok memnunum ben
tonymontana adaatuna 4 mevsimde bulamam ama dut bu yuzden beyorganik aldim tarhanasinin tadi nasil peki hammm markasi almistim ama tadi berbat cikti
mucizemgelsin61 gurbetteanne10 Sevmedi şuan çığlık çığlığa bende zorlamadım bu 2.deneyişim ilkinde de sevmemişti zaten🥴 sağol canım
adaatuna tonymontana mevsimindeki meyveleri yedirmek en sağlıklısı zaten, tarhanası da gayet güzel 👌🏻
ezgi1212 tonymontana bebeklik diye bir site var orda og nin ürünleri baya Uygun’a satıluyor ben ordan alıyorumm ürünleri