Bakır spiral kullandım bir buçuk sene. Her ay kontrolü falan olmuyor senelik kontrol oluyor onda da karından bakıyorlar. Benim adet günlerimi çok uzattı onun dışında bir sıkıntı yoktu ama kaydı şükür hamile kalmadım. Bir sene de hap kullandım ama kilo aldırdı bıraktım şu an 5 aydır falan tekrar spiral taktırdım şuanlık iyi gidiyor bakalım adetlerim de normal