karmenn ikimizde alkol kullanmıyoruz ama inşallah bizde aynı duruma düşmeyiz geri çekilme ile hamile kalan çok var o yüzden her ay ödüm kopuyor
Spiral düşündüm ama oda çok kanama yapiyormuş kol altı implant da zararliymiş heralde bi ker eoyle bi duyum aldım
2 sene ztn doğum kontrol hapı kullandım tiroidim yükseldi öyle kalakaldım yani anlayacağın 😂😂
Kaza kurşununa gitmemek için her ay dua ediyordum hayırlısı artık