Aysu2626 Aslında bir şey koymamanız en sağlıklısı.Onlar bebeklerin anatomik yapılarına göre üretiliyorlar.Gömülüyor,rahatsız oluyor gibi görünen görüntü aslında onları en rahatlatan,anne karnındaki gibi durmasını sağlayan pozisyon.Ayrıca güvenlik açısından da konmaması gerekiyor.İçine konan her şey,bebeğin kaymasına,düşmesine vs zemin hazırlıyor.Doktorların fikri de bu yönde,hatta ilk aylarda hep görüyorduk,hastanede doktorlar öyle görünce çıkarttırıyorlardı.