Aysu2626 canim bende direk koyumca yavrum içinde öyle rahatsız oluyor ki yapanlar neye dayanarak yapmışlar bilmiyorum hiç rahat değil pusetler.. ben bebeğin poposunun geldiği yere yumuşak biseyler koyuyorum daha sonra icine elyaf vs yumusak bi yastik koyuyorum rahatsız olup bişeyin içine gömülmesin diye😂 baktım yine mi gömülüyor bide battaniyesini katlayıp koyuyorum ama sakin çok yüksek yapma düşmesin