tonymontana benhiç kavurmuyorum. Yanabilir diye. Tarhanayı koyduktan sonra bazen domates rendeliyorum ya da sarımsak rendeliyorum. Tarhananın içinde zaten un var. Tekrar un koymaya gerek yok. Pişirdikten sonra üzerine biraz zeytinyağı döküyorum. Bazen de kıymalı yapıyorum