Merhaba, ben önce tereyağını eritiyorum daha sonra unu koyup kavurabilirsiniz( un isteğe bağlı), daha sonra tarhanayı kavuruyorum içine biraz nane ekliyorum, tavuk suyundan yaptığınız bulyon varsa içine atın daha da lezzetli oluyor yada hazır kullanmak size kalmış. İyice kavurunca soğuk su koyun göz kararı tarhana miktarıda size kalmış ben genelde 5 kaşık koyuyorum. Sonra sürekli karıştırın kaynayıncada biraz ocakta dursun çok lezzetli oluyor oğlumda çok seviyor böyle.