cklc alpaslanmom_ peki canım bu hapi icince eşin yine korunuyor mu yoksa korunma yok mu ben yinede korkuyorum 2 çocuktan sonra esiminde korunmasini istiyorum
alpaslanmom_ cklc sadece ilk ay korunduk doktor böyle söyledi 5 aydır ek bir korunma yöntemi kullanmıyoruz
babyisleeping mlskgn hiç bilmiyorum ben 6 aydır olmuyordum doğum yapalı 6 ay oldu. En son olmamda normal 5-6 gün sürdü adetim
burcu777 cklc ben kullandım canım adet dönemindeyken de içiyorsun ama bende yan etki yaptı 1 ay boyunca hastalığım kesilmedi bende bıraktım içmeyi