Nurci bende zylanda kullanıyorum. Doğumdan öncede hapla korunuyordum o zamanlarda günü gününe adet olurdum. Doğum yaptıktan 37. Günde adet gördüm ondan sonra hapı kullanmaya başladım 3 aydır doğru dürüst olmuyorum sürekli akıntı şeklinde oluyor 5-10 gün ama orkid kullanmama bile gerek kalmıyor bu durum sinirimi bozdu