Pamukhanim_ benim kizimda oyleydi sadece ogun sansliysan 3 tatli kasigi tarhana icerdi uada bi ısırık muz..cigneme refleksi gelismez die asiri panik ve bol stresli bi ekgida sureci gecirdim.inanın gece uyuyamazdim yarın olunca bütün gun gene aç kalacak bebegım diye..neler neler denerdim..8.aydan 18.aya kadar kilosuda sabit kaldı zorlu bi surec gecirdim cook uzun aylar ama erkem mudahale ettim bu duruma iyi bi doktor ve birazda kızımın bu knuda belkide yapısal ozelligi degisti bilemiyorum 15.aydan snra hersey normale döndü ama aylarca doktor doktr gezdik ne yer nasil yer ne etki eder diye diye🤷♀️Makarna sewmemzmi bi cocuk onu dahi asla yemezdi patates vs tek yesinde onu uesin derdim şükür geciyor hepsi ama nasıl geciyor anneye sormak lazm birde..Uzun vadede yemeyen cocuk bnce kendi haline bırakilmamalı…yapısal özelliği degilse şayet yememek dönek dönem yemiyor diş ve hastalik doneminde snra normale dönuyor..ama bu aylarda 1gun yerse bikac gun yememsi cok normal..diş donem dışindada nasil kalıcı mi yememek bunları takip edin..zorda olsa yeledgnde sakin kalın ben yapamamistm cok stresli ve ağlak gecirdim o ayları elde olmadan siz çozumcul ve çocuğunuza göre yaklaşın🌼hersey duzelir.Birde değerlerini takip etmek bu donemlerde onemli detay ..