Pamukhanim_ Maşallah. Evet, bebekler genel olarak seviyor erişteyi, pilavı. İnşallah böyle devam eder. Bizimki de çok severdi ama çok güzel yiyor dediğim şeyi bile yaklaşık 2 aydır zorla biraz yiyor. Son 3 gündür ise abartmıyorum sıfır besin. İştahla erişte yiyen, çorba içen, yoğurt yiyen kızım kayboldu. Umarım diş yüzünden böyledir diyerek kendimi avutuyorum ve diş çıkarma sürecinin bir an önce bitmesini temmeni ediyorum.