ecebozkurt ben de şurada kalayım da dinleyeyim önerileri ben de 4,5 ay önce sezeryan doğum yaptım neredeyse bebeğim 5 aylık ve sadece 1 ay emzirebildim kilolarım olduğu gibi duruyor ya öyle çok yiyici bir insan da değilim bu süreçte kolay şeyler de yaşamadım insan bir gıdım mı kilo vermez ya aç kalıp uyuduğum günleri biliyorum benimle birlikte hamile kalıp doğuran çok kişi hamile olmadan önceki kilosuna ulaştı sanki hiç doğum yapmamışlar gibi duruyor zaten ve benim yaşımda 25 Allah kahretmesin nefret ediyorum kendimi gördükçe aynada 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️