birnarsever genel anestezi ile doğum yapmama rağmen 6.5 aylık oldu hala belim ağrıyor. Öyle ki bazen yavrumu kucağımdan düşürücem diye ödüm kopuyor çünkü aniden bir ağrı vuruyor ve tutuluyor gibi oluyorum. Bacaklarımda tutmaz olmuştu doktor kalsiyum takviyesi önerdi onu kullanınca bacak ve kasık ağrılarım gitti, belim azaldı ama geçmedi. Kızıma yaptığım peyniraltı suyu onda alerji yapınca ben içtim ama şaka gibi bel ağrıma çok iyi geldi. Şimdi düzenli haftalık kendime süt alıp hem peynir yapıp yiyorum hem de peyniraltı suyunu hergün bir bardak içiyorum. Düzenli 2-3 ay tüketince ağrılardan kurtulacağımı düşünüyorum 🙏