Merhaba🖐🏼
Ben 9.5 ay önce spinal sezeryan oldum. Fakat zaman geçtikçe bel ağrısı oluşmaya ve baş edilmez bir hal almaya başladı. Belimden böbreklerime sırtıma kadar vuruyor. Gece yatakta 1 2 saat aynı pozisyonda uyuduğumda felaket bir ağrıyla uyanıyorum. Sanki tutulmuş gibi belim sırtım. Sağa sola dönemiyorum. Sadece geceleri yatınca olurdu. Artık gündüzleri de olmaya başladı. Sezeryan olan arkadaşlarım böyle bişeyle karşılaştınız mı?